Bestellen gaat in 3 eenvoudige stappen:

  • Kies één product. Voeg optionele extra’s toe, bijvoorbeeld een kaartje of bezorging. Leg het product in uw winkelwagen.
  • Alle benodigde informatie kunt u invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.
  • Betaal gemakkelijk via iDeal of Bancontact.

Na betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wij gaan het netjes voor u verzorgen.

Wanneer u meerdere producten wilt bestellen, plaatst u voor ieder product een aparte bestelling. Dit is belangrijk om voor ons het overzicht te bewaren.

Boeketten, bloementaartjes en kadobonnen die op maandag t/m zaterdag vóór 12:00 uur zijn besteld via de webshop, kunnen nog dezelfde dag worden bezorgd of opgehaald (na 12:00u). Overige producten moeten langer van tevoren worden besteld. 

Bij het afrekenen kunt u zelf de gewenste ophaal- of bezorgdatum kiezen. De eerstvolgende mogelijkheid is standaard voor u geselecteerd. 

Dat kan! Kies op de productpagina een kaartje naar keuze. U kunt de tekst voor op het kaartje invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.

Dat kan. U kiest dan op de productpagina voor “Geen kaartje”.

Dat is zeker mogelijk. Om een product op te halen, kiest u op de productpagina voor “Ophalen in de winkel”.

Dat is mogelijk binnen ons bezorggebied. Om een product te laten bezorgen, kiest u op de productpagina een bezorging. U kunt het bezorgadres invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.

Onze winkel bevindt zich in Steenbergen, Noord-Brabant. Wij bezorgen in Steenbergen en onderstaande omliggende plaatsen. Omdat we de bezorgkosten zo laag mogelijk willen houden, hanteren we verschillende tarieven binnen ons bezorggebied:

  • Steenbergen – €2,50
  • Welberg – €2,50
  • Dinteloord – €4,50
  • De Heen – €4,50
  • Nieuw-Vossemeer – €6,50
  • Lepelstraat – €6,50
  • Kruisland – €6,50
We versturen geen producten per post.
 

Wij bezorgen maandag t/m zaterdag tussen 16:00u en 17:00u.

We werken met een constant wisselend aanbod van bloemen, waardoor we niet een standaard assortiment kunnen aanbieden. Ook het huidige seizoen heeft invloed op de beschikbaarheid van bloemsoorten.

Daarom hebben we gekozen om verschillende groottes en kleuren boeketten aan te bieden. De foto’s zijn een impressie van het te verwachten boeket. De exacte samenstelling kan afwijken, maar we zorgen uiteraard altijd voor een passend boeket in de gekozen kleur en grootte.

Ook bij de bloementaartjes kan de exacte samenstelling afwijken van de foto. Uiteraard wordt ook hier altijd voor een passend product gezorgd.

Dit kan een aantal oorzaken hebben:

  1. U heeft op de productpagina niet voor alle opties een keuze gemaakt. De knop “Toevoegen aan winkelwagen” is pas beschikbaar wanneer u een keuze heeft gemaakt voor alle verplichte opties.
  2. U heeft al een product in uw winkelwagen liggen. U kunt per bestelling maar één product toevoegen. Ligt er een fout product in uw winkelwagen? Verwijder deze voordat u een nieuw product wilt toevoegen. Wilt u meerdere producten bestellen? Maak voor ieder product een aparte bestelling.

Ga naar uw winkelwagen en verwijder het product uit uw winkelwagen. U kunt vervolgens via de webshop opnieuw een product kiezen met de juiste opties.

Heeft u een foutje gemaakt bij het bestellen (Bijvoorbeeld een verkeerd huisnummer of een fout in de tekst op een kaartje)? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we lossen het op.

Na betaling ontvangt u een bevestiging op uw ingevoerde e-mailadres. Heeft u niets ontvangen? Mogelijk is het in uw spam/ongewenste email terechtgekomen. Heeft u ook niets in uw spam/ongewenste e-mail? Neem contact met ons op en we kijken ernaar.

Op zoek naar bijvoorbeeld rouwwerk, trouwwerk, een boeket met specifieke bloemen of een bloemstuk op maat? Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden!