U vindt op deze pagina onze veelgestelde vragen over onder andere de webshop, betalen en retourneren. Staat u vraag er niet tussen? Neem dan zeker contact met ons op!

Bestellen en bezorgen

Bestellen gaat in 3 eenvoudige stappen:

  • Kies één product. Voeg optionele extra’s toe, bijvoorbeeld een kaartje of bezorging. Leg het product in uw winkelwagen.
  • Alle benodigde informatie kunt u invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.
  • Betaal gemakkelijk via iDeal of Bancontact.

Na betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wij gaan het netjes voor u verzorgen.

Wanneer u meerdere producten wilt bestellen, plaatst u voor ieder product een aparte bestelling. Dit is belangrijk om voor ons het overzicht te bewaren.

Boeketten, bloementaartjes en kadobonnen die op maandag t/m zaterdag vóór 12:00 uur zijn besteld via de webshop, kunnen nog dezelfde dag worden bezorgd of opgehaald (na 12:00u). Overige producten moeten langer van tevoren worden besteld. 

Bij het afrekenen kunt u zelf de gewenste ophaal- of bezorgdatum kiezen. De eerstvolgende mogelijkheid is standaard voor u geselecteerd. 

Dat kan! Kies op de productpagina een kaartje naar keuze. U kunt de tekst voor op het kaartje invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.

Dat kan. U kiest dan op de productpagina voor “Geen kaartje”.

Dat is zeker mogelijk. Om een product op te halen, kiest u op de productpagina voor “Ophalen in de winkel”.

Dat is mogelijk binnen ons bezorggebied. Om een product te laten bezorgen, kiest u op de productpagina een bezorging. U kunt het bezorgadres invullen in de stap “Afrekenen” net voor het betalen.

Onze winkel bevindt zich in Steenbergen, Noord-Brabant. Wij bezorgen in Steenbergen en onderstaande omliggende plaatsen. Omdat we de bezorgkosten zo laag mogelijk willen houden, hanteren we verschillende tarieven binnen ons bezorggebied:

  • Steenbergen – €2,50
  • Welberg – €2,50
  • Dinteloord – €4,50
  • De Heen – €4,50
  • Nieuw-Vossemeer – €6,50
  • Lepelstraat – €6,50
  • Kruisland – €6,50
We versturen geen producten per (pakket)post.
 

Nee, Jolanda’s Boeket is niet aangesloten bij een (verzend)organisatie.

Wij bezorgen in Steenbergen en onderstaande omliggende plaatsen. Omdat we de bezorgkosten zo laag mogelijk willen houden, hanteren we verschillende tarieven binnen ons bezorggebied:

  • Steenbergen – €2,50
  • Welberg – €2,50
  • Dinteloord – €4,50
  • De Heen – €4,50
  • Nieuw-Vossemeer – €6,50
  • Lepelstraat – €6,50
  • Kruisland – €6,50
We versturen geen producten per (pakket)post.
 

Wij bezorgen maandag t/m zaterdag tussen 16:00u en 17:00u.

We werken met een constant wisselend aanbod van bloemen, waardoor we niet een standaard assortiment kunnen aanbieden. Ook het huidige seizoen heeft invloed op de beschikbaarheid van bloemsoorten.

Daarom hebben we gekozen om verschillende groottes en kleuren boeketten aan te bieden. De foto’s zijn een impressie van het te verwachten boeket. De exacte samenstelling kan afwijken, maar we zorgen uiteraard altijd voor een passend boeket in de gekozen kleur en grootte.

Ook bij de bloementaartjes kan de exacte samenstelling afwijken van de foto. Uiteraard wordt ook hier altijd voor een passend product gezorgd.

Dit kan een aantal oorzaken hebben:

  1. U heeft op de productpagina niet voor alle opties een keuze gemaakt. De knop “Toevoegen aan winkelwagen” is pas beschikbaar wanneer u een keuze heeft gemaakt voor alle verplichte opties.
  2. U heeft al een product in uw winkelwagen liggen. U kunt per bestelling maar één product toevoegen. Ligt er een fout product in uw winkelwagen? Verwijder deze voordat u een nieuw product wilt toevoegen. Wilt u meerdere producten bestellen? Maak voor ieder product een aparte bestelling.

Ga naar uw winkelwagen en verwijder het product uit uw winkelwagen. U kunt vervolgens via de webshop opnieuw een product kiezen met de juiste opties.

Heeft u een foutje gemaakt bij het bestellen (Bijvoorbeeld een verkeerd huisnummer of een fout in de tekst op een kaartje)? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we lossen het op.

Na betaling ontvangt u een bevestiging op uw ingevoerde e-mailadres. Heeft u niets ontvangen? Mogelijk is het in uw spam/ongewenste email terechtgekomen. Heeft u ook niets in uw spam/ongewenste e-mail? Neem contact met ons op en we kijken ernaar.

Na betaling ontvangt u een bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen op uw ingevoerde e-mailadres. 

Op de gekozen datum van bezorgen ontvangt u geen verzend- of bezorgbevestiging. Alle bestellingen worden in eigen beheer door Jolanda’s Boeket verzorgd en bezorgd. 

Op zoek naar bijvoorbeeld rouwwerk, trouwwerk, een boeket met specifieke bloemen of een bloemstuk op maat? Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden!

Betalen

In onze winkel in Steenbergen kunt u op de volgende manieren betalen: 

  • Contant
  • Pinnen
  • Mantelzorgpas
  • Kadobon van ONS Steenbergen
  • Kadobon van Jolanda’s Boeket

In onze webshop kunt u eenvoudig betalen via:

  • iDeal (Nederlandse banken)
  • Bancontact (Belgische banken)

Hiervoor gebruiken wij een betaalprovider genaamd Mollie. Mollie wordt door veel webshops gebruikt om betalingen te ontvangen. Via Mollie kunt u met uw eigen bank betalen.

We accepteren geen creditcards. Een Nederlandse of Belgische bankrekening is nodig om gebruik te maken van iDeal of Bancontact.

Via de webshop is het niet mogelijk om met een mantelzorgpas, kadobon van ONS Steenbergen of kadobon van Jolanda’s Boeket te betalen.

Mollie is een betaalprovider die voor ons iDeal- en Bancontact-betalingen afhandelt. U kunt veilig via uw eigen bank betalen. Mollie wordt door veel webshops gebruikt om betalingen te ontvangen. Via Mollie kunt u met uw eigen bank betalen.

Jolanda’s Boeket is bij geen enkele (verzend)organisatie aangesloten. De enige kadobonnen die wij accepteren is onze eigen kadobon van Jolanda’s Boeket en de kadobon van ONS Steenbergen.

U kunt in onze winkel betalen met de genoemde kadobonnen. In de webshop is het niet mogelijk om met de kadobonnen te betalen.

Retourneren

Alle verse producten van Jolanda’s Boeket zijn aan veroudering onderhevig en zijn daarom niet te ruilen. Mocht u een klacht hebben, neem dan contact met ons op. We zullen dan samen kijken naar een mogelijke oplossing.

Alle verse producten van Jolanda’s Boeket zijn aan veroudering onderhevig en zijn daarom niet te retourneren. Mocht u een klacht hebben, neem dan contact met ons op. We zullen dan samen kijken naar een mogelijke oplossing.